مدیرعامل هلدینگ صبا عمران از تحویل خانههای امید اصفهان و زاهدان برای بهرهبرداری و همچنین آغاز طراحی خانههای امید اردبیل و میانه خبر داد. این پروژهها بخشی از برنامههای راهبردی صندوق بازنشستگی کشوری برای ارتقای خدمات رفاهی بازنشستگان است.

به گزارش روابط عمومی صبا عمران، مهندس احسان موسوی مدیر عامل هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری با تشریح آخرین وضعیت پروژههای خانه امید در چهار شهر کشور، جزئیات مراحل اجرایی هر پروژه را اعلام کرد. این اقدامات در راستای سیاستهای صندوق بازنشستگی کشوری برای توسعه فضاهای رفاهی-فرهنگی و مولدسازی داراییها انجام شده است.
وی درباره پروژه زاهدان گفت: عملیات محوطهسازی و آمادهسازی نهایی این پروژه به اتمام رسیده و به نمایندگان صندوق تحویل داده شده است. این مجموعه که بزرگترین مجموعه رفاهی-فرهنگی بازنشستگان کشور محسوب میشود، با دارا بودن امکانات ورزشی، فرهنگی و درمانی، بهزودی بهطور رسمی در اختیار بازنشستگان زاهدان قرار میگیرد. هماکنون عملیات رفع نواقص محوطهسازی و ساختمان در حال اتمام است.
موسوی درباره پروژه اردبیل افزود: پس از بازدید دکتر حجتاله میرزایی(مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری) از اردبیل، تفاهمنامه احداث این پروژه با مسئولان استانی و نمایندگان و جناب دکتر نیکزاد نائب رییس محترم مجلس شورای اسلامی امضا شد و صبا عمران بهعنوان مجری به شهرداری معرفی گردید. هلدینگ هماکنون در حال تهیه نقشههای اولیه و مقدمات اجرایی پروژه می باشد.
مدیرعامل صبا عمران تأکید کرد: این پروژهها پاسخگوی نیازهای ورزشی و اجتماعی بازنشستگان مناطق کمبرخوردار خواهند بود. با توجه به استقبال چشمگیر بازنشستگان میانه و نیاز به توسعه فضاهای ورزشی، تفاهمنامه توسعه خانه امید این شهر نیز با حضور دکتر میرزایی امضا شد و برنامهریزی برای احداث آن آغاز شده است.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: صبا عمران در سال ۱۴۰۴ پروژههای عمرانی در سراسر کشور در قالب اداری-تجاری-مسکونی را اجرا میکند که درآمد حاصل از آنها صرف بهبود معیشت بازنشستگان خواهد شد. همچنین تاکنون تعداد زیادی خانه امید در سراسر کشور احداث و به بهرهبرداری رسیده است.
