بازدید مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از هلدینگ صبا عمران

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در هلدینگ صبا عمران با مدیران این شرکت دیدار و گفت وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری، دکتر “مهدی مسکنی” مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با حضور در هلدینگ صبا عمران در نشست مشترکی که با حضور مدیرعامل، رئیس هیأت مدیره، معاونان و مدیران این هلدینگ برگزار شد، رهنمودهایی را بیان کردند.

ایشان ضمن تبریک ایام دهه کرامت و تبریک ولادت امام هشتم، حضرت علی ابن موسی الرضا(ع)، در این نشست دستورات و راهکارهای لازم را به منظور تغییر و تحول در وضعیت کنونی شرکت ها همراستا با شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری«جهش تولید با مشارکت مردم» نام گذاری شده است، ارائه دادند.

دکتر “مسکنی” با اشاره به اینکه در برنامه ریزی شرکت ها می بایست منافع بازنشستگان بطور جدی در اولویت قرار گیرد، اظهار کردند؛ در سال جدید دستیابی به سود بیشتر و ارائه خدمات مناسب و با کیفیت به بازنشستگان که ذینفعان اصلی صندوق هستند، مبنای برنامه ریزی شرکت ها قرار بگیرد.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی طی این جلسه، ضمن استماع برنامه ها و چالش های پیش روی این هلدینگ، با قدردانی از زحمات مدیرعامل و کارکنان صبا عمران بابت اقدامات صورت پذیرفته طی دوره مدیریت فعلی، خاطرنشان کردند؛ برنامه های این هلدینگ با قوت و اهتمام بیشتر پیگیری شود تا به زودی شاهد به ثمر نشستن فعالیت ها و اجرایی شدن پروژه ها باشیم.

دکتر”ابوالفضل شاه علی” مدیر عامل صبا عمران هم در این جلسه ضمن عرض خیر مقدم به مدیر عامل صندوق بازنشستگی و هیات همراه ایشان، به ارائه گزارشی از فعالیت ها و اقدامات صورت گرفته و ارائه برنامه های هلدینگ برای سال جدید پرداختند.