برگزاری آیین تکریم و معارفه مدیرعامل شرکت محراب عمران

آیین تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت محراب عمران با حضور دکتر شاه علی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ عمران و ساختمان صندوق بازنشستگی کشوری، این آیین روز یکشنبه (30 اردیبهشت ‌ماه) با حضور شاه علی مدیر عامل هلدینگ صبا عمران، اعضای هیات مدیره و جمعی از معاونین و مدیران در سالن کنفرانس هلدینگ صبا عمران برگزار شد.

در ابتدای این جلسه شاه علی ضمن تشکر و قدردانی از زحمات، سید هانی میر محمد علی،گفت: در مدت حضور ایشان شاهد اتفاقات خوب در مجموعه محراب عمران تهران بودیم و برای ایشان آرزوی موفقیت و سربلندی داریم.

در ادامه میر محمد علی مدیرعامل پیشین شرکت محراب عمران، ضمن تشکر از زحمات همه مدیران و کارکنان در خانواده محراب عمران خاطرنشان کرد: اگر توفیقی در ایام خدمت اینجانب در این مجموعه حاصل شده، مرهون زحمات و تلاش های جمعی تک تک مدیران و کارکنان متعهد محراب عمران بوده است.

در ادامه میرمحمد علی برای دهقان مدیرعامل جدید محراب عمران نیز آرزوی توفیق نمود.

دهقان نیز در این نشست، ضمن نکوداشت خدمات و قدردانی از مدیریت قبل، بیان کرد: خداوند متعال را شاکرم که توفیق حضور در این مجموعه را دارم و از خداوند متعال خواستارم که شرمنده بازنشستگان نشوم و انشاالله با آبرومندی و عزت در این سنگر حضور داشته باشیم.

وی تاکید کرد: با بررسی های انجام شده به این نتیجه رسیدم که مجموعه محراب عمران دارای جایگاه ویژه ای است و ظرفیت های بسیاری برای پیشرفت  دارد.

در پایان مراسم، حکم انتصاب رضا دهقان و لوح تقدیر سید هانی میرمحمد علی به آنان اهدا شد.

شایان ذکر است؛ شرکت محراب عمران تهران، جزء شرکت های تابعه هلدینگ صبا عمران می باشد.